Backoffice header
Concept
Doorheen alle schermen van de backoffice blijft de header beschikbaar voor de gebruiker. Van hieruit zijn de belangrijkste schermen en functionaliteiten via één enkele muisklik bereikbaar.
Opbouw header

Dossierlijst en takenlijst
Bovenaan links in de header vind je twee navigatieknoppen. Deze geven toegang tot de twee belangrijkste overzichten binnen de backoffice.
Element | Beschrijving |
|---|---|
Dossiers | Dossierlijst waar de gebruiker een overzicht kan krijgen van alle dossiers waar hij of zij toegang toe heeft. De badge duidt aan hoeveel dossiers er in de lijst opgenomen zijn. |
Mijn taken | Takenlijst waar de gebruiker een geprioritiseerd overzicht kan krijgen van de taken die aan hem of haar toegewezen zijn. De badge duidt aan hoeveel taken er in de lijst opgenomen zijn. |
Shortcuts
Bovenaan rechts in de header vind je shortcuts naar enkele cruciale functionaliteiten.
Opgelet: niet iedere gebruiker heeft toegang tot al deze functionaliteiten. Dit wordt ingesteld door de backoffice admin. Klik hier om meer te lezen over gebruikersrechten.
Icoon of tekst | Beschrijving |
|---|---|
| Ondersteuningsportaal waar je een overzicht krijgt van alle incidenten binnen de applicatie. |
| Zoekscherm waar je doorheen alle dossiers, taken, formulieren, communicaties, enzovoort kan zoeken. |
| Taalinstellingen. Hier kan je de taal van de backoffice switchen tussen Nederlands, Frans en Engels. |
| Toegang tot het admin dashboard waar je enkele cruciale instellingen voor de applicatie vindt. |
| Toegang tot je gebruikersprofiel. |
