Dossierlijst
Concept
De dossierlijst biedt een backoffice gebruiker het overzicht over alle dossiers waarvoor hij of zij rechten heeft. Deze dossiers staan opgelijst in een tabel die de gebruiker kan doorzoeken, filteren en sorteren. Vanuit de dossierlijst kan de gebruiker doorklikken naar een individuele dossierpagina waar verdere details beschikbaar zijn. De dossierlijst bereik je via Mijn dashboard > dossiers tab.
Voorbeeld
Onderstaand geannoteerd screenshot biedt een inkijk in de onderdelen en mogelijkheden van de dossierlijst.
Letter | Beschrijving |
---|---|
A | Selecteer de dossiers tab om de dossierlijst te bekijken. De badge naast de tab duidt aan hoeveel dossiers er in totaal zijn (d.w.z. waar de gebruiker recht toe heeft). |
B | Selecteer het gewenste dossiertype. |
C | Aantal dossiers dat op één pagina gevisualiseerd wordt. |
D | Kolommen verwijderen, toevoegen of van plaats verwisselen. |
E | Dropdown lijst met opgeslagen weergaves of views. |
F | Opslaan van een weergave of view. |
G | Aantal dossiers dat in scope zit van de actieve weergave. |
H | Aflopend sorteren actief (hoog naar laag, Z naar A, nieuw naar oud). |
I | Filter actief (geselecteerde eigenschappen staan gevisualiseerd onder de header). |
J | Klik door op een dossierlabel om door te gaan naar de dossierpagina voor dat specifiek dossier. |
Meer info
Opbouw en gedrag van de dossierlijst zijn identiek aan dat van het zoekscherm. Klik op de link voor meer informatie hierover.